Dulu Di Meletop Kini Neelofa & Haris Atas Pelamin, Video 2 Tahun Lalu Diusik Nabil Bikin Terhibur

Berita penikahan usahawan dan selebriti popular, Noor Neelofa sememangnya sangat mengembirakan bukan sahaja ahli keluarga dan teman rapatnya malah para peminat juga turut merasa bahagia kerana selebriti yang sering menjadi inspirasi itu kini sah bergelar isteri kepada Pu Riz.

Namun jika dilihat melalui media sosial, jarang sekali dapat melihat perkongsian Neelofa tentang jejaka pilihan hatinya itu.

Walau bagaimanapun, betul lah orang kata, kalau dah jodoh pasti takkan ke mana. Begitulah juga Neelofa dan Pu Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail.

 

majlis kahwin neelofa

Menerusi ruangan Instagram Meletop dimana pasti semua tahu bahawa Neelofa merupakan bekas pengacara rancangan hiburan popular itu selama bertahun-tahun dan mengundurkan diri sejak tahun lalu dan dikongsikan pula bagaimana pasangan ini bertemu dalam rancangan tersebut.

Melalui perkongsian, difahamkan pada 2 tahun lepas menerusi rancangan Meletop, Neelofa dan Haris berada di Meletop sebagai pengacara dan tetamu dan pada tahun ini mereka berada di atas pelamin.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MeleTOP (@meletop)

Video 2 tahun lalu Neelofa & Haris di Meletop jadi perhatian

Oleh kerana video terbabit, warganet juga tercuit hati melihat rakan baiknya iaitu Nabil Ahmad dilihat sempat mengusik Neelofa di Meletop pada 2 tahun lalu.

Neelofa & HarisNeelofa & Haris

“Kalau dah jodoh tak kemana”

Neelofa & HarisNeelofa & HarisScreenshot_5

“Time ni Lofa asyik kena usik dengan Nabil…”

Screenshot_6Screenshot_7Screenshot_8

 

SumberInstagram Meletop

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Dulu Di Meletop Kini Neelofa & Haris Atas Pelamin, Video 2 Tahun Lalu Diusik Nabil Bikin Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*