Warganet Terhibur Anak Ramona Zamzam Juga Miliki Ketawa Sepertinya, “Lesung pipit”

Buat yang masih ingat kemunculan pelakon, Ramona Zamzam melalui sebuah rancangan lawak Sepahtu Reunion Live pastinya tahu sifat mudah terhibur yang dimilikinya. Ramona Zamzam merupakan seorang pelakon dan model dan lakonannya juga sering mendapat perhatian.

Ramona bagaimanapun kini semakin bahagia dengan jejaka pilihan hatinya, Rami Alashkar dan bersama seorang cahaya mata perempuannya yang diberi nama Ivanna Alashkar.

Biarpun begitu, nampaknya sifat mudah terhiburnya itu juga menerima banyak soalan tentang anaknya pula apabila adakah Ivanna Alashkar juga sepertinya.

anak Ramona Zamzam

Lalu diruangan posting menerusi Instagram, Ramona Zamzam menjawabnya dengan memuat naik rakaman suara anaknya ketawa yang saling tak tumpah sepertinya disamping turut disertakan dengan kapsyen lucu.

“To those who have been asking: Anak Ramona gelak macam Ramona tak? Boleh digilap lagi kot bakat tu, lek lu baru nak masuk 4 tahun.” Tulisnya.

Melalui video pula, rakaman memaparkan anak Ramona memakai baju pink dilihat tidak dapat berhenti dari ketawa sehingga ditonton ribuan kali.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝐑𝐀𝐌𝐎𝐍𝐀 𝐙𝐀𝐌𝐙𝐀𝐌 (@ramonazamzam)

Dalam pada masa yang sama, lesung pipit yang dimiliki puteri selebriti ini juga mengundang orang ramai cair menyaksikan telatahnya dalam perkongsian terbabit dengan ditinggalkan ratusan komen.

“Aww cute!!”

anak Ramona Zamzam

“Gelak dia sopan sikit…”

Screenshot_645anak Ramona Zamzam

“Gelak dia cute dari mummy…”

anak Ramona Zamzam

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Warganet Terhibur Anak Ramona Zamzam Juga Miliki Ketawa Sepertinya, “Lesung pipit”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*