“Sangat Unik Suaranya”, Tiz Zaqyah Belanja Video Nyanyiannya Raih Perhatian

Merupakan seorang pelakon yang satu ketika dulu cukup popular, Tiz Zaqyah adalah salah seorang heroin yang sering menjadi pilihan produser dan stesyen TV. Namun tidaklah bermakna namanya kini kian pudar dengan kemunculan pelakon-pelakon baru.

Namanya masih diingati, apatah lagi bakat lakonanya itu bukan calang-calang. Watak yang pernah dibawakan dan diingati hingga kini adalah sebagai Nur dalam drama Nur Kasih. Bukan sahaja berbakat dalam bidang lakonan, malah sungguh tak disangka Tiz Zaqyah juga berbakat dalam menyanyi.

Ini terbukti dalam perkongsian terbaru di Instagram miliknya, Tiz Zaqyah belanja video nyanyiannya kepada pengikut di laman sosial tersebut. Dalam rakaman itu kedengaran pelakon jelita ini menyanyikan semula lagu Bukan Aku Tak Cinta nyanyian asal Allahyarham Saleem.

Berikut adalah perkongsian Tiz Zaqyah belanja video nyanyiannya ini yang dimuat naik menerusi laman Instagram milik selebriti tersebut:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝗧𝗜𝗭 𝗭𝗔𝗤𝗬𝗔𝗛 𝗥𝗔𝗭𝗔𝗞 (@tiz.zaqyah)

Wow, boleh tahan suara nyanyian Tiz Zaqyah atau nama sebenarnya Siti Zaqyah Abdul Razak ini! Perkongsian tersebut telah meraih lebih 19 ribu likes. Rata-rata warganet memuji suara nyanyian selebriti ini dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen seperti berikut:

“Fuhhh lain machiam la”

Tiz Zaqyah belanja video nyanyian3

“Cuba nyanyi lagu Peluang Kedua”

Tiz Zaqyah belanja video nyanyian 2

“Sangat unik suara nye. Part chorus tu memang sedap sangat”

Tiz Zaqyah belanja video nyanyian 1

 

SumberTiz Zaqyah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : HCL 

Be the first to comment on "“Sangat Unik Suaranya”, Tiz Zaqyah Belanja Video Nyanyiannya Raih Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*