“Perghh Kaya Gila…”- Gelagat Cik B ‘Shopping’ Curi Tumpuan Warganet

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan anak kepada usahawan popular, Datuk Seri Vida atau mesra dengan panggilan DSV iaitu Cik B ini. Siapa menyangka, Cik B atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamillen mempunyai pelbagai bakat yang terpendam.

Sehingga selain bijak dalam perniagaan seperti ibunya, Cik B mengejutkan warganet apabila dia muncul sebagai pelakon, penyanyi dan kini sebagai pelawak.

Malah dalam rancangan Muzikal Lawak Superstar 2, dia merupakan antara peserta yang sering mendapat perhatian penonton dengan menerima sambutan baik dan respon positif ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ᴄɪᴋʙ ʜᴀᴠᴏᴄ® 𓄁𓃠𓆉𓅿𓃰𓆏 (@cikb_havoc66)

Walau bagaimanapun, dengan kerja keras diusia yang muda ini tidak mustahil jika Cik B dapat berbelanja mewah seperti yang dimuat naik ini kepada umum sehingga orang ramai juga terpegun melihatnya berbelanja jenama-jenama mewah.

Cik B melalui ruangan Instagram memuat naik satu rakaman video yang menunjukkan beberapa video secara rawak, namun gelagatnya ketika berbelanja mencuri tumpuan peminat dan pengikutnya.

Sehingga posting Cik B menerima pelbagai reaksi warganet disamping video terbabit ditonton ribuan kali di Instagram peribadinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ᴄɪᴋʙ ʜᴀᴠᴏᴄ® 𓄁𓃠𓆉𓅿𓃰𓆏 (@cikb_havoc66)

Perkongsian itu membuatkan warganet juga memuji sikap sempoi anak DSV ini ketika berbelanja dan berikut antara reaksi yang ditinggalkan ramai buatnya.

“Aaaa hai Cik B nak saya tolong angkat…”

Cik BCik B

“Lahai… bestnya Cik B…”

Cik BScreenshot_469

“Banyak sangat bawak bag tu…”

Screenshot_470Screenshot_471

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "“Perghh Kaya Gila…”- Gelagat Cik B ‘Shopping’ Curi Tumpuan Warganet"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*