MK Payung Lagu Peluang Kedua Dipuji Warganet, “Meremang…”

Lagu berjudul Peluang Kedua gandingan penyanyi, Nabila Razali dan rapper MK daripada kumpulan K-Clique sememangnya antara lagu kegemaran ramai sejak tahun lalu.

Sehingga saat ini lagu terbabit masih sahaja menjadi perhatian dan bualan ramai dan tidak lama lagi bakal disaksikan di pentas Anugerah Juara Lagu (AJL 35).

Walau bagaimanapun, nampaknya satu rakaman video mengenai lagu Peluang Kedua menjadi perhatian ramai lagi apabila MK menyanyikan bahagiannya. Melalui video, MK dirakamkan menyanyikan lagu terbabit dan suaranya juga menerima pujian ramai.

Apabila suara dalam rakaman ini dikatakan sama persis seperti dalam muzik rasmi Peluang Kedua sehingga mengundang video yang dimuat naik ini juga ditonton ribuan kali menyaksikan MK.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Dalam pada masa yang sama, rakan duetnya iaitu Nabila Razali turut meninggalkan komennya apabila MK belanja bahagiannya dalam lagu gandingan mereka itu.

“Terbaiklah MK”

MK

“Macam dalam CD”

MKScreenshot_190

“Suara pun sedap… muka pun hensem hm…”

Screenshot_191Screenshot_192

Posting yang dilakukan menerusi mStaronlineofficial itu bagaimanapun turut menerima doa ramai yang bersyukur melihat perubahannya sejak kebelakangan ini yang mana pasti ramai mengetahui bahawa dirinya dilihat mengikuti kelas agama bersama kumpulan jemaah tabligh.

Ianya menjadi perhatian juga selepas foto penyanyi rap itu dimuat naik di ruangan Instagram.

“Alhamdulillah…”

MKMK

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "MK Payung Lagu Peluang Kedua Dipuji Warganet, “Meremang…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*