Ditanya Tentang Zur1at, Nelydia Senrose Sedia Timang Cahaya Mata

Lebih setahun melayari bahtera rumah tangga dengan suami, Mohd Hafez Halimi pada April tahun lalu, pelakon Nelydia Senrose tidak tertek4n apabila sering diajukan soalan mengenai zur1iat.

Mengakui sudah bersedia untuk menimang cahaya mata, Nelydia berkata dia mengharapkan doa yang baik-baik daripada orang ramai agar diperkenankan impian untuk bergelar seorang ibu serta diberi rezeki zuri1at.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

One for the album. Picture from Raya ke-2 💙🤍. Sooooo Raya ke-3 ni nak buat apa? Helpppp 🤷🏻‍♀️

A post shared by @ nelydiasenrose on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat Hari Raya! Salah silap kami harap di ampun ❤️ 0-0 ok? 😘

A post shared by @ nelydiasenrose on

“Kalau ada rezeki, saya memang sudah bersedia dan teringin untuk menjadi seorang ibu, cuma buat masa sekarang, belum ada rezeki. Soal anak, ma4ut aja4l semua itu ketentuan Ilahi.

“Saya akur dan reda. Mohon semua orang doa yang baik-baik agar usaha saya untuk menimang anak dipermudahkan, moga saya murah rezeki. Insya-Allah,” katanya kepada Kosmo!

Kata Nelydia lagi, dia memahami mereka yang sering bertanyakan mengenai hal zuri1at kerana prihatin. Ujarnya lagi, jika diberi rezeki untuk ha4mil pasti dia akan kongsikan kepada umum.

“Tidak langsung. Lagi pun saya dan suami baru berkahwin sekitar setahun. Saya faham orang selalu tanya sebab mereka prihatin dengan keadaan kita.

“Kalau saya hamil nanti dan kandungan sudah kuat, pasti saya akan kongsi dengan orang ramai. Cuma buat masa sekarang, belum ada rezeki lagi,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I am so grateful to be blessed with such amazing friends. What a sweet surprise! (ni surprise paling menjadi) It was totally beyond my expectation, I was so focused on the shoot yang I kena buat then boom this happened! To @linarahim & @linitwins thank you for this moment.Your effort and everything that you’ve put through is just so incredible! This includes all you ladies! All of you are amazing, you guys even did potluck party just for me 😭 May our friendship last forever and treasure our sweet memories till the end of time! Tak lupa juga pada semua yang titipkan doa-doa baik buat Nely! Semoga segala doa-doa baik dari kalian diperkenankan oleh Nya. It means a lot to me 🤍 Video by my @meamth #dimsumgenk #leobaby #udahtua #julybaby

A post shared by @ nelydiasenrose on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: Rotikaya@LepatPisang

Be the first to comment on "Ditanya Tentang Zur1at, Nelydia Senrose Sedia Timang Cahaya Mata"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*