Adik Isa Khan Did4kwa Pukvl Isteri Ketika Sarat Hamil?

Hangat diperkatakan media Indonesia dimana adik kepada Isa Khan dan Miller Khan iaitu Aliff Alli Khan yang juga pelakon terkenal Indonesia did4kwa telah memukvl bekas isterinya, Aska Onai ketika wanita itu sedang sarat hamil 4 bulan.

Perkara itu disampaikan oleh penasihat undang-undang yang mewakili Aska iaitu Sunan Kali yang juga mend3dahkan Aliff seorang pem4buk dan berperangai burvk.

Memetik laporan Insertive Indonesia, sebelum ini Aska sudah membuat laporan polis k3skeganasan rumah tangga yang dilakukan Aliff tetapi tidak tahu apa yang perlu dilakukan memandangkan ketika itu masih bergelar isteri Aliff dan  kini dia akan mengambil tindakan yang sepatutnya.

Malah, Aska juga turut mendapat sokongan daripada bekas isteri Aliff, Nora Alexendra yang juga pernah berdepan hal yang sama.

Aska juga telah melarang Aliff bertemu dengan anak-anak mereka kerana takut akan berulang kali melakukan keg4nasan rumah tangga.  Aska juga berkongsi beberapa gambar yang menunjukkan keg4nasan yang dialaminya

Difahamkan, Aska juga turut melaporkan Aliff ke Pejabat Imigresen kerana bekas suaminya tidak mempunyai permit kerja yang sah.

Pada Jun tahun lalu, sebuah portal melaporkan Aliff dan Aska berhadapan dengan masalah rumah tangga selepas dikurniakan cahaya mata pada 2 Mei 2019. Aska dikatakan memilih untuk bercerai kerana sudah tidak tahan kerana sering menjadi m4ngsa keg4nasan rumah tangga.

Aliff dan Aska mendirikan rumah tangga pada 19 Disember 2018 dalam sebuah majlis tertutup di Bali, Indonesia dan mempunyai seorang anak perempuan bernama Alyssa Ismillah Khan. Namun perkahwinan mereka hanya bertahan selama setahun apabila sah bercer4i pada November 2019

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment on "Adik Isa Khan Did4kwa Pukvl Isteri Ketika Sarat Hamil?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*